VERBALE – Una mostra di KAF

VERBALE – Una mostra di KAF

“Un racconto per immagini, (con tanto di date) di una porzione di lavori fatti in passato. Un percorso che racchiude esperienze di graffiti su treno e altre superfici, produzioni inedite e fotografie. C’è il tentativo consapevolmente inutile, di capire il confine tra legalità e l’illegalità (per usare termini burocratici) di un gesto, di una spinta o di un’azione. Basta una spruzzata di fuffa, spostare qualche vocabolo e istituzionalizzare quel gesto ed esso non viene più criminalizzato, ma applaudito.”

In occasione della presentazione della mostra, presso il nostro laboratorio, sono state realizzate una serie limitata di 50 bag in serigrafia artigianale e modificate dall’artista a vernice spray.

Ringraziamo tutte le persone intervenute e che hanno supportato questo nuovo progetto!
Hard2Buff Warehouse Gallery 💚 @cyopekaf

 

🎧 Djset: @breakstarr
📷 editing: @vinscapasso
.


MAKING OF

Some cutting from the inauguration of Kaf exhibition “VERBALE” made on 16th april, at our Warehouse Gallery.

VERBALE – KAF’S Exhibition

“A story in images, of a part of works done in the past. A path that contains experiences of graffiti on trains and other surfaces, unpublished productions and photographs. There is a consciously useless attempt to understand the border between legality and illegality (to use bureaucratic terms) of a action. Just a spray of crap, change some words and institutionalize that “action” and it is no longer criminalized, but applauded.”

For the event, in our lab, we made a limited series of 50 bags in artisan screen printing and modified by the artist in spray paint.

We thank all the people who attended and who supported this new project!
Hard2buff Warehouse Gallery